Kendime Not

Orjinal Yazı / 14.05.2011

gecenin en hüzünlü saatlerine yazıyorum şu anda.. belki düşündüklerimi„ duyduklarımı„ gördüklerimi„ hissettiklerimi anlatmaya kelimeler yetmez ama çalışacağım.. ben belkide en çok kelimeye dökmeyi severim düşüncelerimi„ günüme ve geleceğe; kendi adıma dair bir kaç iz ve kendime bir yol çizmek’diramaç.

etrafımdan başlamak isterim. kendimden, içimden ve dışımdan; çok karmaşık duygu ve kişilerin bulunduğu bir yer: sinirin„ öfkenin„ mutluluğun„ belki az bir huzurun„ belki biraz aşkın„dostlarımın„ doğru ve yanlış kararların„ gecenin geç saatlerinde uykusuzluğun„ 1kardeşin„ unutulan çok şeyin ama şartlar ne olursa olsun yüzümde her daim bir ‘gülümseme’nin olduğu bir yerde geçer bu ömür iyi ve kötü her yanıyla benim kollarımdadır.

ve sahip olduğum şeyler

çok baş belam var belkide„ az da olsa kıskanan ‘bu satırlara dil uzatan’..

akıldan geçen gecenin sessizliğini yarıp etrafa söyleyemediğim sözler dizisi:

-yaşa„ her ne olursa olsun.

-sev„ karışılık beklemeden

-savaş„ cesurca

-gülMEK„ gizli bir silah

-af dile yahut affet„ dostça

-nefes al„ malesef gereksiz zorunlu bir teferruat.

 ;;;;;;;ve yine unutulan bir çok madde daha.

doğmak„ yaşamak güzel duygular hayatta karşına zorluklar bile olsa.

dedik ya kendine yol göstermek diye ben bu yolları yürüyorum bana zor ama bir o kadar da kolay gelen yolları.

yoruluyorum bazen„

bazen ama.

bazen de içimdeki enerji ile çok yollar gidiyorum.

çok tatlı insanlar tanıyorum„ konuşması„ duruşu„ gülüşü„ tanıştığım veya tanışmadığım ; yakın veya uzak

gülüyoruz beraber„ dertleşiyoruz arada..

çok değerli büyüklerim var bana çok şeyler katan onları da unutmamak gerek!

dostlar ediniyorum bu yollarda„ gerçek yüzlerini bilemediğim ara sıra

her durumda yüzlerinde ayrı bir maske takıyorlar gibi„ tanımaya çözmeye çalışıp başarılı olmak zor.

;;;gerçek yüzlerini gördüklerim de var arada;;;   -sevilesi şeyler :)-

biliyor olmaları lazım kendilerini ve gülüyor..

**

yıllarımın özeti olduğunu varsayarsak bu ‘kendime NOT’u nadir gülümsetme noktalarında biridir.

**

ne aşklarım geçti;; itiraf etmeli ki;; ’ ne aşklar tükettim beni tüketen ’ ama  sevdim çok ve unutmamalıydım onları bu yolculuğun bir özetinde

sevdiğim„ ağladığım„ özlediğim çok oldu benim  ”öfke de vardır biraz bende :) ”

yinede AŞKlarımı zor unuturum ben.

aşktanda bahsedince„ bu yolda deneyim, dost, aşk kazandım ama kayıplarımda oldu..

– bu kadar yıl boyunca dizlerimin üstüne kaç kere düştüm sayamam canımdan kaç ‘ah’ eksildiii kim bilir.

– …

– kaç damla göz yaşı ‘hak etmeyene’

– onlarca çift ayakkabı

– çok sevilen

– uyuya kaldığım bazı geceleri ‘de’ kaybettim mesela.. ve ardı saay say bitmez.

haksız yere kaybettiğim şeyler de olmuştur mesela: umarım bir gün geri dönerler

korkularım oldu bazen;

– bazen kaybetmek

– kediden huylanırım mesela.

– vede birşeyleri kaçırmak

gibi.

Sesleniş:

ve sesleniyorum buradan kendisine;

evet senin için ağladım güzel kız.

yaşanmış„ yaşanmamış„ yaşanamamış„ yaşanmak zorunda kalınmış„ yaşatılmak zorunda kalınmış şeyler falan bazen ateş edesim geliyor size :)

ve sonunu bilmediğim bir yolun yolcusuyuz hepimiz„ elimizde açık biletimiz çıkmışız yollara.

köy„şehir„kasaba.. hayatın sürüklediği heryerdeyiz.

sevilen„ sevildiğini bilen„ seven„ sevdiğini gösteren yerlerde olmak umuduyla.

teşekkür kısımları vardır birde her boş lafın ardına iliştirilen;;

ben belkide bir boşluğu doldurdum bu geceyle..

ha birde tüm ekip çalışanlarına teşekkür ederler ya isim isim.

benden de teşekkürler;

babam„ …. „ablam„ailem„bir zamanlar aile bildiklerim„dostlarım„dost bildiklerim„ aşklarım„ eski aşklarım„sevgililerim„  ceyhun yılmaz„ aşk şiirleri„ gecenin bu hüzünlü saatleri..

teşekkürler„ beni var ettiğin„ büyüttüğün ve geliştirdiğin için yerlere kadar eğiliyorum eserinle..

Hayatıma giren herkese, yaşanmış her şeylere, teşekkürler büyüyorum sizinle.

ve son olarak Doğum günüm kutlu olsun.

7.

//14.05.2011-03:34 *GökerAKGÜN

Bir Cevap Yazın

